søndag den 7. oktober 2007

KORS hvor er den dejlig

Dette Lo er lavet til en skitse-
konkurrence igår
på convention, i Ryslinghallen, på fyn. Jeg havde ellers brugt tiden til at handle og min datter og jeg deltog på 2 kurser, så jeg havde opgivet at deltage, i det hele taget at begynde på et,men det blev så første gang jeg har lavet så hurtigt et LO( 20 min.)og så var jeg så heldig at vinde præmien.(papirer,stempel og andre ting fra oriondesign)Edderkoppen er en stor fyr der bor ude i vores have og er fotograferet i solnedgangens lys.Spindet er et papir hvor jeg har klippet det ud fra.

4 kommentarer:

Annette sagde ...

KORS hvor er den ulækker... føj. TILLYKKE med 1. pladsen. Tænk at man kan lave så flot et LO på 20 minutter.

Håber i havde en fortsat god tur hjem igår,
Annette

Anne Bente sagde ...

wawww hvor er det en flot lo,og det opsæt der, det er bare lækkert, det vil jeg gerne låne af dig, super flot, jeg kan godt forstå du vandt :)

Kirsten sagde ...

Tillykke med den fuldt fortjente 1. plads.

Det ser rigtig godt ud med edderkoppespindet.

lam sagde ...

ja det er utroligt hvad man kan lave på 20 minutter og så ligefrem vinde ;O ) Super godt gået og fuld ud fortjent, for det er et super lækkert layout ,selvom jeg synes han er ulækker.
Tak for hyggeligt selskab i går.