tirsdag den 30. november 2010

Juleæske og DT projekter

Jeg har lavet en af de bøger som Sanne er ophavsmand til,pyntet med Gammeldags jul-hjerter- fra inkido.
Pyntet med blomster og blonde lavet med MS punch. Hjertet er en sizzix dies stanset ud i bølgepap, de små er lavet med punch og har fået clossy accent, stemplet-glædelig jul- er fra Oriondesign
Æsken er lavet til TJSC udfordring del 3






 
Idag tirsdag er det min DT dag på Inkido så her er lidt af de projekter jeg har lavet hvis du vil se flere og flere detaljer om materialer så tag et kig på inkido's inspirationsblog som er fyldt med jul fra desigteamet
Her er 2 af mine 5 projekter

Du må have en dejlig tirsdag aften, jeg håber du kan holde varmen
varme knus fra Pia

41 kommentarer:

Mim... sagde ...

Helt underbart Pia, vilka saker du får till.
Ha det bra....

Anna sagde ...

Amazing!! I love those books you have been making :o)

Marimer sagde ...

Store, Pia, din kreativitet er endeløs. Besitos

Trudy sagde ...

Hi Pia,
Your creations are fabulous!!
beautiful papers, lovely image.
Hugs Trudy

Nina sagde ...

Å du og du så mye nydleig du har laget:) klem

jannekevanveen sagde ...

beautiful i love your work greetings janneke

Merete/Scrappeguri sagde ...

Du lager så mye fint! jeg blir helt matt jeg... så fint å se dine flotte kreasjoner!
Ha en fin kveld!

Toi9 sagde ...

Helt herlig julebok!
Og esken bare skjønn, og det samme er tagen!

Ha en fin tirsdagskveld :)
Klem Toini

Anne Bente sagde ...

waww total flot pia, såååå kreativ du altid er

Ulrike*** sagde ...

..wow,..wow,...and again wow,...I love all three creations,....especially the "book",...freat...wish u a nice evening...Ulrike

Heather Huggins sagde ...

You've been very busy you have a ton of fabulous new project posted.. All Beautiful!!!

HenrietteH sagde ...

Sikke en masse skønne projekter du har haft gang i....

Uhh - det er godt nok svært at holde varmen i dag også...

Hellemor sagde ...

Wauu, sikke lækre sager. Din bog er utroligt flot lavet og ikke mindst pyntet.

melody sagde ...

as always pia ~ you just 'wow' me with your creations! they're always so beautifully done and so unique! i wuv that tag...just scrumptious!

Knerten sagde ...

Den røde boken er jo helt fantastisk, Pia ! Det blå kortet falt jeg spesielt for, med fargene og pynt - nydelig. Alt er flott :-)
Ha en fortsatt god uke, og kle deg godt.
Klem
T.

Heidi sagde ...

Wow så mye lekkert du har laget!
Så dyktig du er:)
Ha en fin kveld, klem:)

Pinklady 68 sagde ...

Nydelige prosjekter Pia:-)
Du lager bare så mye flott!!

Klem Laila.

pia iris sagde ...

du lager så masse lekkert, og denne boken var en av de tingene. alltid inspirerende å se i bloggen din.
takk for at du deltar. klem pia

Maria Therese sagde ...

Så lekre esker og nydelig tag!!

Unknown sagde ...

Beautiful work as usual love your eye for details and vintage.
byebye,Lean

Annette / aka sagde ...

Lækre ting du har lavet. Så gennemførte og så mange smukke detaljer.

Eva Helen sagde ...

WOW kjempe lekkert allt sammen:-)

Klem Fra Eva Helen

Marianne H sagde ...

Det var da flott. Nydelig utført og farger som er helt topp.
Ha en fin uke :-D

doris sagde ...

Stunning projects, fabulous details Pia... Wow!!!!!

xoxo doris

Willy's creations sagde ...

Looks lovely Pia!

Hugs,Willy

lam sagde ...

som altid skønne projekter fra din hånd. Glædelig første december

Monica sagde ...

Flotte ting du har laget, jeg likte veldig godt boken din. En koselig julebok.

May Britt sagde ...

Ved snart ikke hvordan jeg skal rose dine meget flotte ting... du er bare så super kreativ og ryster altid de flotteste ting ud på Bloggen... er vild med bogen... kunne desværre ikke komme på kursus og deltage så håber at nogen forbarmer sig over mig og viser mig hvordan... har en syg datter som kræver jeg er på dupperne... og så tror man at de kan klare sig når de flytter hjemmefra... c",)

Loes Oorschot sagde ...

Wonderful boxes and a beasutiful tag! I love every detail and the vintage look.
xx Loes

Gunn-Elin sagde ...

Jeg ble stum av beundring her. Så nydelig boks du har laget. Jeg kunne vel ha ramset ned alt jeg liker med den, men jeg beundrer absolutt alt ved den. Nydelig ja!!!
Og så flotte DT bidrag du har laget også. Du er utrolig flink :)
Tusen takk for ditt bidrag.
Klem Gunn-Elin :)

Ann-Charlotte's blogg sagde ...

Vilka underbart vackra saker, gillar din bok/ask!
Ha den fortsatt bra dag/Kramar

Murielle sagde ...

WOW...Pia, your creations are very original!!!
I love it.
Great work.
Big hugs, Murielle

Nikolette sagde ...

Pia, du må da snart til at åbne en boghandel, med alle de smukke bøger du efterhånden har fået lavet ;)

Eva (Fister) sagde ...

Søde flotte ting. Og rigtig lækkert tag.

Ragnhild sagde ...

Så nydelige ting du har laget :)
Den boken var virkelig lekker. Fikk lyst til og prøve meg på en sånn en jeg også nå. :)
Det andre var også veldig nydlig.
Du er fantastisk flink må jeg si.
Blir veldig inspirert av deg.
Klem fra Ragnhild! :)

Riet sagde ...

This is so wonderful Pia,I love the image and your papers.
So beautiful details and the colours.

Hugs Riet.x

Gitte sagde ...

Waouw Pia hvor har du bare lavet mange smukke og inspirende ting og sager.:)Smukke æsker, LO og kort.
Jeg er helt vild med det LO du har lavet med Mathilde. Farver, opsætning og detaljer. Super du har taget så mange nærbilleder af detaljerne. :O)
Du må ha' en rigtig dejlig 1.dec aften.
Knus

~Isabell~ sagde ...

ahhh, du er bare så dyktig, dette var virkelig et gjennomført stykke arbeid, knallflott

takk for ditt bidrag=)

nergele's puslerier sagde ...

For en flott tags du har laget...nesten for galt å gi bort noe så pent ..

God advent til deg,Pia..

Klem fra Hilde Johanne

Hege-Annie Simonsen sagde ...

Kjempelekre papirkreasjoner - nok en gang! Ha en koselig desember måned!:) Klem, Hege

Anja´s kortkreasjoner sagde ...

Så stilig bok du har laget. virkelig lekre detaljer og skikkelig jul'ete! Tusen takk for at du deltar hos oss i TJSC.
Klem, Anja