fredag den 19. april 2013

Route 4

Jeg har lavet et kort med Tim Holtz papirer, klippet lidt rundt i dem, stemplet er fra Vilda stamp og er et foto stempel som er stemplet på fotopapir, pyntet Sizzix gear fra Tim Holtz med crakle accant. Jeg deltager i udfordringen  HER




Nu skal der pakkes til SAM i Roskildehallerne idag, glæder mig til scrappe,råhygge og shoppe sammen med min datter i 2 dage. Dejligt at være sammen med så mange kreative kvinder.
Ønsker dig en god weekend og måske ses vi?
Pia

16 kommentarer:

Sophie sagde ...

Wow, Pia...
Route 66 ist immer wieder ein tolles Thema, finde ich.
Und die Karte ist super geworden.
Ich liebe die Details.

Liebe Grüße und ein sonniges Wochenende
wünscht dir Sophie xx

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super flot herrekort med nogle god motiver

God weekend

STI sagde ...

SÅ flot kort og herlig detajler med ham der pudser tandhjulet og ja vi ses på SAM. Glæder mig :))

Riet sagde ...

What a beautiful card Pia.


Hugs Riet.xx

Karin Dahl sagde ...

Et knallfin herrekort.
Fint satt sammen av mange fine stempler:)
Ønsker deg en fin fredag:)
Clemzy Karin D

Gitte sagde ...

Super skønt kort.
Rigtig god fornøjelse til SAM. Jeg må desværre springe over denne gang.

morkaren sagde ...

Hvor flot, med den mekanikker der pudser tandhjulet, (ja for det er da det han gør ikke?) men meget maskulint kort. knus morkaren.

Rika sagde ...

Fab masculine card!

Unknown sagde ...

Die Karte ist super schön geworden.Ich mag die Details.

GLG Petra

Lisa Rasmussen sagde ...

Super lækkert kort med fede og gennemtænkte detaljer.
Ja, jeg kommer en tur forbi SAM imorgen så jeg håber vi ses ;O)

KFE Design sagde ...

Et rigtigt herrekort som enhver mand må blive glad for at få og os andre glade for at få inspiration til.

Gitte sagde ...

Super flot herrekort. Kanon lækre detaljer og farverne er rigtig flotte.
Jeg kommer et smut forbi på søndag, så måske vi ses der. :)
I må ha' en rigtig dejlig SAM weekend.:)
Knus

Eva Helen sagde ...

Stilig kort

Klem Fra Eva Helen

Unknown sagde ...

Lindos cards.

Tuppenshobbyblogg sagde ...

Sååå stilig !!!

Klem,Kjersti

Therese sagde ...

Kult! :)